REPAIR MANUAL - Książka Naprawy JEEP CHEROKEE 1984-2001 XJ

  • 211,68 zł 189,00 zł / szt.
  • szt.
    Niedostępny

Książka naprawy (repair manual)

Książka obejmuje modele aut:

 

  • Jeep  Cherokee 1984-2001 XJ 
  • Jeep Comanche 1986-1992 MJ
  • Jeep Wagoneer 1984-1990 SJ 

Modele z napędem 2WD oraz 4WD

Nie zawiera instrukcji dla Grand Wagoneera oraz pojazdów z silnikiem Diesla i wersji europejskich.

 

Wydawnictwo Haynes - największy światowy wydawca specjalizujący się w opracowywaniu kompleksowych instrukcji, naprawy oraz obsługi samochodów i motocykli. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu otrzymujesz najobszerniejsze omówienie danego typu pojazdu. Jest to jedyna instrukcja, która powstała na podstawie rozłożenia pojazdu na części, a następnie jego ponownego złożenia. Bogata w ilustracje , schematy , tabele oraz schematy elektryczne.

 

Książka w języku angielskim.

Dzięki setkom zdjęć oraz instrukcji krok po kroku poradzisz sobie z obsługą i naprawą pojazdu.

Silniki benzynowe: 2.5L , 4.0L , 4.2L 

 

Poradnik zawiera:

  • wskazówki i dane eksploatacyjne (bieżąca obsługa pojazdu)
  • dane naprawcze (instrukcje krok po kroku)
  • wyszukiwanie i diagnozowanie usterek
  • dane regulacyjno - naprawcze
  • wymiary i wagi
  • siły i momenty dokręceń
  • naprawy poszczególnych podzespołów
  • schematy instalacji elektrycznych
  • indeks poszczególnych elementów (szybsze wyszukiwanie)
  • instrukcja bogato ilustrowana

 

Spis treści: 

Introduction

Chapter 1: Tune-up and routine maintenance

Chapter 2: Part A: Four-cylinder engine

Chapter 2: Part B: Six-cylinder engines

Chapter 2: Part C: General engine overhaul procedures 

Chapter 3: Cooling, heating and air conditioning systems

Chapter 4: Fuel and exhaust systems

Chapter 5: Engine electrical systems

Chapter 6: Emissions and engine control systems

Chapter 7: Manual, automatic transmission and transfer case

Chapter 8: Clutch and drivetrain

Chapter 9: Brakes

Chapter 10: Suspension and steering systems

Chapter 11: Body

Chapter 12: Chassis electrical system

Wiring Diagrams

 

More Details:
 
Part number:50010
 
ISBN-10: 1563925400
 
ISBN-13: 9781563925405
 
Language: English
 
# of pages: 352
 
Publication date: Thursday, May 26, 2016
 
UPC: 038345015533
 
Dimensions: 8.5 x 11

 

   Rafał    

+48 42 239 7019 (stac.)

+48 512 100 328 (kom.)

+48 502 708 388 (kom.)

Email :

sklep@evaria.pl